Såhär ser väl helgen ut

Idag är det arbete som gäller, blir jobb mellan 11.30-18.15. Sedan är det tydligen fest för en vän som fyllde i torsdags. Skoj! Men lär väl bli lugnt för mig eftersom jag jobbar imorgon och börjar 10.30. Jobbigt att köra All in en kväll och sedan vara seg och må dåligt på jobbet. Man kan ju ha roligt nykter också!

Igår var det också en lugn dag, sköönt som tusan. Började med att jag gymmade en timme på morgonen, sedan drog jag förbi arbetsförmedlingen och sådär. Åkte hem, städade lite i lägenheten och gjorde det mysigt. Och innan jag åkte för att hämta Tommy blev det ett trevligt besök hemma hos mormor och morfar.

Kvällen avslutades med en rolig och helflippad film hemma hos ett par vänner. Mysfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback