Natti natti sweeties!

Nu ska jag ta och krypa ned i sängen, eller alldeles strax i alla fall. Ska börja med att få en ryggmassage, Uuuunderbart! Sedan blir det sängen och sova. Behöver väl kanske min "skönhetssömn" (haha?) för imorgon ska jag på en fotografering jag ordnat tillsammans med en fotograf.

Kan nog komma och bli riktigt bra bilder om det blir som jag tänkt mig. Oooh ska bli så spännande och jag längtar massor! Ni får förresten ursäkta mig för jag inser nu att detta inlägg blev lite Fjortisaktigt(?) med massa "oooh" "aaah", "skönhetssömn" "fnissfniss". Jaa ni fattar vad jag menar.

Har i alla fall haft en supermysig dag idag också, med Emma och Lisa. Vi tog en tripp till Norrköping för att kolla lite i Ingelsta köpcentrum. Tack som fan för idag!


Kommentarer
Postat av: laila

sov gott gumman :D

2010-11-17 @ 21:52:59
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback