När solen värmer på morgonen

Vaknade av att solen lyste in imorse, härligt tycker jag! Har hittills bara hunnit skjutsa T.Boo till jobbet, handlat lite för julgodis jag ska göra, samt ätit frukost. Nu sitter jag och knåpar på mitt personliga brev, dags att bli lite aktiv!

Igår var en fin och lugn dag, med träning, vandring på stan med en fin vän, matlagning och seriekväll hos ett par andra vänner med sambon. Idag ser det i princip likadant ut, det blir träning i alla fall och matlagning senare till kvällen. Men andra saker som står på listan är också att fixa gardinerna till lägenheten, gå en (kanske två) kurser, den ena i bokföring och den andra i ljusarrangemang. Passar perfekt för julen nu då!

Och sedan ska jag självklart koka lite knäck eller kola också! Ser ut som att det är en del på min lista idag, bara att se till att hinna med allt då.

Vad ska ni göra i vinterns minusgrader då?

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: det brukar hjälpa, så jag hoppas att det gör det denna gången också :) hann du med allt knäckkokande och kursande?!

2010-11-30 @ 18:14:39
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback