Mina första babybilder

Haft annat att göra i helgen än att blogga, så jag ber om ursäkt (ännu en gång) för den låga uppdateringen. I torsdags skrev jag ett inlägg om att jag fotograferat lite i onsdags. Och här är två av bilderna jag tog. Skulle mer än gärna höra lite om vad ni tycker, om fotona, redigering och sådär också. Såå snälla, kommentera och kom gärna med kritik!

Detta är alltså första gången jag fotar babyfoton, och jag är riktigt nöjd med resultatet. I alla fall den svartvita bilden som jag tycker är übersöt!



Kommentarer
Postat av: Åsa

den svart vita är super :) kul att du är på g!!!

tyvärr har jag ju för lite erfarenhet kring fotografering så någon kritik kan jag ej skriva

kram

2010-11-15 @ 08:57:10
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/
Postat av: t

God morgon! :)



Haft en bra helg?

Va gärna med i dagens blogg som kommer upp kl 10 :))

Kramar:)

2010-11-15 @ 09:31:28
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh vad fina de blev, vad duktig du är :-) Som mamma tycker jag de är perfekta!

Kram O tack!

2010-11-15 @ 18:23:53
Postat av: juliasbullar.blogg.se

första bilden är ju helt sjukt söt. gillar att den är mjuk runt om, ser ut som att knodden svävar!



den andra bilden skulle jag vilja ser liiite mer inzoomad? kanske. a ne. jag vet inte.



båda är superfina verkligen!

2010-11-15 @ 22:08:13
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback