Dag 2 - Min första kärlek

Min allra första kärlek måste ha varit en kille jag träffade på ett sommarkollo jag gick när jag var yngre. Var ett bandkollo och vi spelade i och försig inte i samma band. Men vi umgicks och kom väldigt bra överens. Mycket bus och härliga tonårsblickar senare så var vi ett litet par. Men det höll inte så länge, för när sommaren var slut var även kärleken slut.


fotot är från kollot sommaren 2004, slakthuset i nyköping anordnar

Fast kärleken har nog aldrig varit slut mellan oss, utan den har bara gått vidare ett stadie och kärleken har hamnat på en helt annan nivå. Oavsett hur många år som gått sedan vi sist träffades, så kommer vi alltid ha samma underbara kontakt när vi träffas igen. För den kärleken vi delar tillsammans är en oförglömlig vänskap som faktiskt finns bland oss människor, vi behöver bara gräva lite extra för att hitta en sådan vän.

Men som sagt, min första kärlek var alltså den där tonårskillen med rösten som kommit i målbrottet och var lite lagom sådär töntig som tonårspojkar är. Och idag skulle jag aldrig falla för honom igen, för han är min nära och aldrig bortglömda vän.

Listan hittar ni här också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback