On work

Har rast nu men sitter på jobbet. Lite småseg är jag nog idag, kanske beror det på vädret? Men nu är det inte många timmar kvar av arbetsdagen, endast fyra! Såg lönespecen idag också och snacka om att jag blev förvånad. Trodde jag skulle få en skitlön denna månad för att jag varit sjuk och så, men istället lyckades jag få det tredubbla mot det jag räknat ut, häärligt som fan! Så idag ska vi storhandla.

Igår kväll bjöds vi på en supergod knäckig äppelpaj av Lisa, tack så mycket vännen! Var riktigt trevligt och hela gårdagen var bra. Imorgon är jag också ledig och planerna blev lite ändrade från det jag tänkt på till en början. Men det blir nog bra ändå med fotosessioner förhoppningsvis, bra väder och chill.

Vad gör ni i dagens ruskväder?
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback