Inga sura miner för mig när det regnar u...

Inga sura miner för mig när det regnar ute idag, jag tjänar ju det dubbla och med regnet kommer folk ha svårt att åka iväg och hitta på något. Så då gör det inget att jag sitter inne och tjänar pengar. Det var igår jag blev lite ledsen och nere av att sitta inne, för är det något jag avskyr så är det att gå miste om fina dagar där vänner hittar på något och solen lyser. Hade iaf en trevlig grillkväll igår med ett skönt gäng. Och vad som händer ikväll återstår att se, vet bara att Tommy bjuder på mat :)


Kommentarer
Postat av: lisa

vet precis hur det är, suger kuk att jobba kväll när ni alltid åker iväg och grillar och gör massa skoj, men men, man uppskattar dom lediga dagarna dubblet så mycket då.

2010-05-23 @ 14:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback