Hade en to do list

Häromdagen hade jag en fullplanerad to do list, men nästan inget av det som stod utfördes. Fotograferingen blev framflyttad till måndag då det inte är så stressigt längre, men fikan blev i alla fall av. OCh Byggmax åkte jag inte till heller.. så det blev inget av mitt projekt.. Jaja, det kommer när det kommer..

Nu har jag jobbat som en tok i två dagar, därför jag inte skrivit några intressanta inlägg.. Gårdagens inlägg var ju inte speciellt roliga, haha. Hade tråkigt och var trött som jag vet inte vad. Blev alldels för många helt enkelt. Jobbade i ca tolv timmar igår och idag har jag jobbat i tio timmar, så då kan man säga att jag är rätt slut.

Men ikväll blir det en lugn och härligt tjejkväll. Love love.. <3
dricka lite vin kanske?

Ska städa undan nu i alla fall, innan bruudsen kommer.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback