En ledig dag

Haft en mysig ledig dag idag, solen lyste med det har blåst lite småkallt hela dagen så det var småsynd. Men vad gör det? Har ju varit ledig och fått njuta av dagen med fina vänner, och än är den ju inte slut.

Hittills har vi hunnit vara i hamnen och myst, hälsat på Lottis två gånger, handlat jordgubbar och jag lyckades få dem helt gratis istället för att betala 30 kr. Vallarna och lite promenader har vi också hunnit med. Och nu väntar jag på att Tommy ska komma hem och sedan ska vi nog vidare till Emma&Lisa där det blir äppelpaj och hårklippning av Terror. (japp det är jag som ska klippa hennes hår, inte min idé haha. )

Pusspuss

 



 

 





 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback