Våfflor med lax och gräddfil

Igår efter jobbet åkte jag direkt till Emma & Lisa för att göra våfflor. Vi gjorde två olika sorter, chokladvåfflor och mer matiga våfflor med gräddfil, lax oc gräslök. Var riktigt gott och det är något jag rekommenderar! Ialla fall det sistnämnda. Tyvärr hann jagi nte fota de supergoda våfflorna så kan tyvärr inte heller bjuda på några bilder. Men de tog slut så fort och alla blev i alla fall mätta och belåtna.

Idag är det jobb som gäller , 8.30-18.00 Ganska lång dag men jag känner hur pengarna rullar in. Vad som händer ikväll återstår att se, kanske utgång eller kanske något annat? Får se vad jag känner för. Just nu känner jag inte alls för något drickande eller utgång överhuvudtaget... Vet ju vad som händer varje fredagkväll i lilla Nyköping.

Dags att gå till jobbet,
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback