Sverige, stadigt nu

Tillbaka i Sverige nu, lugna stillastående Sverige. Kom hem i lördags efter en lååång jävla flygresa. Totalt med väntan och så tog den drygt 26 timmar. Hur mysigt som helst att bli uppmött av familjen, Tommy, Lisa och Emma på Arlanda. Snacka lycka! Åkte med Tommy och de hem, handlade snabbt och sedan en myskväll á la always.

Så resten av helgen har också varit mysig. Jag, Tommy och Lisa blev bjudna på en tidig middag hemma hos Mamma. Var riktigt trevligt och gott med grillat!

Idag är det måndag igen och jag börjar jobba lite smått på torsdag, då blir det jobb tors-sön. Hopp hopp! Solen lyser enormt mycket idag, jag njduuuter som fan. Lyckades vakna vid sex imorse för att det var så ljust ute. Jobbigt läge.

Blir en hitte-på-dag idag med Lisa som är ledig tillsammans med mig. UNDERBART! Ska se till att ladda upp lite bilder senare under veckan också.. har ju över tusen foton efter resan.

Nee nu vill jag hitta på något kul. Kan inte sitta här och ruttna när solen lyser utomhus.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback