Solen strålar äntligen igen!

har det inte varit mulet under helgen? Eller är det bara jag som missat det fina vädret för att jag suttit inomhus och jobbat? Idag strålar i alla fall solen äntligen igen och det är då jag blir på extra bra humör. Härligt är detoch jag ska försöka ut och njuta så mycket som möjligt..

Men nu har jag legat i sängen alldeles för länge, till och med tagit en frukost på sängen! Lyxigt, japp japp. En dusch nu och sedan över till Lisa. Vi ska försöka hitta på något bus och ajg ska förmodligen till Blomsterlandet och kika lite och plantera för balkongen. :-) Pyssel på gång!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Bea

Fin blogg :D

Solen gör en alltid glad. :)

2010-03-30 @ 16:00:43
URL: http://beahb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback