Pysselsugen

Suttit och bläddrat i diverse inredningstidningar när det inte funnits några kunder i butiken. Och snacka om att jag har fått inspiration. Känner att min kreativitet och mitt pysselsug legat nere under en längre tid , men nu är den nog på väg tillbaka. Och jag känner ett annorlunda driv än tidigare också, denna gång kanske jag inte ger upp så lätt.

Sugen på att göra om på balkongen och göra den lite mysig nu när våren börjar närma sig. Kanske med ett par krukor med fina b lomarrangemang? Skulle i alla fall vara trevligt och då kanske man utnyttjar balkongen mer nu än vad man gjort tidigare.


bild från styleroom.se

Japp, jag har massa idéer och jag känner bara för att pyssla just nu, helt på inredningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback