Mysig dag

Igår hade vi en otroligt mysig dag. Blev en sväng till olika färgbutiker för att kolla tapeter och nu har vi en idé på hur jag ska inreda sovrummet. Kommer bli hur bra som helst tror jag! Åkte och handlade och Mr. T lagade sedan grymt god mat som bestod av Kassler, ris och ananassås. Jag vet att det kanske låter helt fel i mångas öron men oj så gott det var!

Blev en runda till mormor och morfar med T och Emma för att kolla om vi inte kunde plocka på oss lite fina saker, och självklart hittade vi grejer där! Ljusstakar och krukor, härligt härligt.

Dagen avslutades med film, supermysigt och jätteroligt!

Idag har jag fikat på stan med mamma, sedan blev det en liten runda med Emma. Hittade lite smått och gott som jag är nöjd med. Basplagg självklart och en billig klänning. Men nu blir det inte mer shopping för mig under denna månad, lönen räcker inte till det. Eftersom jag var borta en månad i princip så missade jag vissa arbetsdagar. Men men, jag klarar mig i alla fall och därav prioriterar jag annorlunda.

Nu blir det jobbet och jobbar mellan 14-20.15 idag. Catchiiing säger det lagom tills jag fyller 20. Häärligt.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback