En tanke till min morfar



Han är gammal, oj oj... riktigt gammal. Hela 81 år fyllda men ändå pigg i sinnet, även fast jag vet att han blivit lite tröttare de senaste åren. Inte som när jag var lite yngre eller barn för den delen.

Nu fick jag precis ett sms om att han har åkt in på sjukhuset. Jaa Jag vet att detta kanske är för personligt, men det struntar jag i då det finns familjemedlemmar som läser min blogg också. För detta är en tanke som skickas till morfar och resten av min familj. Allt kommer gå bra, det ska gå bra. Och jag vet inte ens varför han har åkt in, om det är allvarligt eller inte.

Jag älskar dig morfar! Du betyder enormt mycket för mig...

Kommentarer
Postat av: Marcella

Klart det kommer gå bra gumman! Han klarar sig!

2010-03-29 @ 10:57:17
URL: http://www.marcellawincent.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback