Nackdelen med att vara 20

Jag har kommit på en nackdel med att faktiskt vara 20, visst det är inget större störelsemoment eftersom jag bara struntar i det totalt. Men det är när bekanta eller vänner man vanligtvis aldrig pratar med, börjar höra av sig helt plötsligt...

Av en enda anledning, och jaa ni kan ju självklart gissa vad det är. Kan vara så att man inte pratat med en person på flera månader eller längre, och så får man frågan om man kan köpa ut på systemet och sedan är de helt plötsligt väldigt intresserade av ens liv och frågar runt.

nej nej det är nog inget för mig och jag skulle aldrig orka göra det heller. Samtidigt som jag inte vill riskera att åka fast.

Finns det fler nackdelar med att vara 20? Egentligen inte tror jag.

Kommentarer
Postat av: Jens

Ok men när du själv var under 20. Vem köpte ut till dig då?

2010-07-16 @ 11:58:09
Postat av: Marcela

jag menar mer att det kanske känns dumt att höra av sig till någon som man aldrig pratar med, bara för att den är 20 och kan handla på systemet. Jag gjorde i alla fall inte så.

2010-07-16 @ 18:19:28
URL: http://mdiaz.blogg.se/
Postat av: Jens

Ok. Visst det är klart att man känner sig lite utnyttjad kanske. Det blir ganska så genomskinligt. Det finns många dryga människor. Man får välja bort dom helt enkelt. Tänkte passa på att säga att du verkar kunna laga grym mat. Skulle faktiskt vara roligt om du kunde skriva ut recepten. Så kan vi andra få en chans att imponera på våra respektive. Det är faktiskt roligare att laga mat från någon blogg istället för att kika runt på internet.

2010-07-16 @ 23:09:53
Postat av: Marcela

Joo precis, men som du säger det är bara att välja bort dem.



Självklart kan jag göra det, får börja tänka på det nästa gång jag skriver om matlagning jag brukar göra. :) Kul att du tycker att jag verkar grym på mat, tackar!

2010-07-17 @ 19:57:08
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback