Äntligen händer det lite

Menar inte att jag inte har gjort något, men jag tycker inte det är allt för kul kanske att skriva bara om vardagliga saker och sådant. Visst finns det bilder, men jag tror inte att det är allt för kul att endast läsa om sådant hela tiden.

Men men, jag ska i alla fall leverera lite foton nu framöver. För idag har jag en fotosession förhoppningsvis, med en modell jag hittade på modellbilder.se. Så vi ska som sagt fota lite idag och på söndag eller måndag ska jag ha ännu en fotosession med Cissi.

Det roliga är att jag har fått en hel del positiva kommentarer på fotosessionen från Cissi när jag lagt upp dem på modellbilder.se! Så det är jag väldigt glad för.

Varit och fotat lite bostäder också, mycket skoj, fick i läxa att fota våran lägenhet också, så kan lägga upp en bild som jag blev riktigt nöjd med också. Svårt att fota bostäder utan vidvinkelobjektiv, men det funkade.

Vad ska ni göra idag då?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback