Vi är tokiga

Ännu en kväll hemma hos Lisa och Emma. Igår blev det ännu mer gottätande bestående av grönsaker och dipp, som numera borde heta digg. För man dippar ju aldrig, utan man gräver i dippen, så "dig" eller "dig it" is the shit.

Pulkaåkande och kundkorgsdragning har vi gjort också och kikat på film tills vi somnade. Ikväll kör vi på samma race igen, blir filmmys, semle-bakning och annat trevligt. Och ikväll ska jag ha med mig kameran också och dokumentera lite så jag får lite schyssta bilder i bloggen! treevlans.

Imorgon är det lön, vet var jag ska beställa mitt smink ifrån så det inte kostar för mycket heller. Greeeat!

Nu är det dags för en dusch, usch, usch.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback