Slutshoppat!

Jag har bestämt att jag ska sluta shoppa massa onödiga grejer, så som kläder. Jag har hur mycket kläder som helst men anser hela tiden att jag behöver nytt. Det enda jag isf ska få köpa är underkläder och baskläder, men inte i överflöd utan det kanske ska vara max 500 kr i månaden. Jag säger 500 kr i månaden men ska minska på det betydligt mycket mer.

Ska spara alla mina pengar nu till Chileresan och efter Chileresan ska pengarna gå till körkortet. Nu är det dags, nuu jävlar ska jag ha det där kortet!

Men nu måste jag gå, ska iväg till bussen strax.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: åsa

hejar på dig ser framemot hur du skjutsar in mig o Roger till stan så du får vara chafför :D

2010-01-21 @ 19:09:02
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback