Onsdag 20e januari, 2010

Det är redan den 20e januari på det nya året. Tiden går fort... Och det är bara en månad, exakt en månad(!), kvar tills jag åker till Chile. Hur underbart är inte det? Saknar släkten därborta, landet och värmen. Ska bli intressant med den nya lägenheten också och se hur pappa ska inreda den.

Vi kommer i alla fall bo mitt i stan och min plan om att ta med träningskläder kvarstår, även fast jag funderar på var jag ska jogga på morgonen. Men har för mig att själva byggnaden hade gym så det är ju helt perfekt! Måste ju se till att hålla kroppen igång även på semestern.

Har faktiskt fått träningsabstinens nu när jag inte kan träna för att jag är genomförkyld. Vill inget hellre än att bli frisk så jag kan komma igång ordentligt igen. Det tråkiga med att jag är sjuk är att jag börjar med små fula vanor och blir även mer sötsugen. Så träning, ja tack!

Sitter på jobbet just nu också, har rast förtillfället. Blir en kort dag vilket tkänns skönt för jag har sovit lite smådåligt inatt också. Vaknat av hostan osv. Men men, när jag kommer hem ska jag hacka lite ingefära och ha i varmvatten, det är väl bra mot immunförsvaret? Det känns i alla fall nyttigt. Köpa med mig lite citroner också, of course!

Neej, nu börjar jag snart och detta inlägg blev lite för långt kanske. Men jag är på g med bloggen igen! Börjat klura på en ny design.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback