krångeli-kras

jobb, jobb, jobb. Denna vecka har jag faktiskt fått en hel del jobb, vilket jag är glad för så misstolka mig inte där. Men jag är heeelt slut i huvudet ikväll och har snart ingen röst kvar. Kassorna har nämligen krånglat hela eftermiddagen så kunderna kan knappt betala med kort. Jobbigt som fan, speciellt eftersom det bildas låååånga köer, kunder som blir irriterade och jag måste heela tiden förklara vad det är för fel, även fast jag själv inte vet riktigt.

Men men, veckan har annars varit toppen! Umgåtts och myst massor med Mr. T vilket har varit vääldigt trevligt. Och ikväll blir det utgång med Lisa bl.a. var ett tag sedan jag var ute faktiskt.. Eller nej det var det inte om jag tänker efter nu, men den gången var inte så lyckad.

What to wear this night?
hoppas på att klänningen är fixad som jag tänkte ha. annars får jag väl gå naken. ;-)
Pussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback