Jobbsökande

Idag har dagen gått åt till att söka jobb med Lisa.. Fast det blev inte så mycket jobbsökande tyvärr, vi gick runt i kanske fyra butiker och frågade. Sedan gav vi i princip upp och åkte iväg med Dalle istället. Lisa lagade mat och så åkte vi vidare ytterligare en gång, haha. Tills det var dags för henne att jobba och jag skulle hem.

Nu gör jag inte mycket, ska sätta igång en maskin med tvätt i väntan på att åka till stan igen. Sägs bli natt-pulka-åkning, men eftersom det just nu är - 20 grader ute så tror jag att det inte blir av. Jag hoppas på en mysig filmkväll istället med massa gott till. ;-)

Ska väl kika runt efter fler jobb på nätet... igen (kollade massa imorse..)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: tendency - Inspiration, Inredning, Renovering

Tack för kommentaren. :-)



Mvh Jerry

2010-01-09 @ 23:36:11
URL: http://tendency.blogg.se/
Postat av: Rasmus Säfström

Snygg header!

2010-01-14 @ 19:52:35
URL: http://rasmussafstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback