God förmiddag

Godmorgon kan jag knappast skriva, så god förmiddag får jag väl säga istället. Idag är det jobb som gäller för mig, men börjar inte förrän om två timmar, alltså kl. 14. Slutar 20.15 så det blir inte många timmar på jobbet. Sjuk är jag också, eller förkyld men en jobbig sådan som inte vill släppa. Varit förkyld sedan innan nyår, trevligt va?

Ska alldeles strax laga lunch, blir nog någon god sallad för det var så länge sedan. Hoppas på att vi har tonfisk hemma eller något, det återstår att se. Nyttigt ska det vara! Måste ändra lite vanor som jag fått till mig nu de senaste veckorna, haha.

Snart kommer det lite bilder från nyår också, hittade massa på min kamera som jag inte hade en aning om att de fanns där. Tycker jag är spännande! Finns lite på Facebook just nu, men de kommer att komma upp i bloggen också. Lite fler här kanske.

Men nu blir det lunch och lite skön musik!
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback