Gårdagens middagsgäster

Igår var huset full (inte riktigt) men det var  ialla fall middag ute hos mig i det lilla samhället. Vänner från Nyköping som följde med ut, käkade lasange och hade det allmänt trevligt. Och så var det riktigt skönt att inte sova själv i huset i natt då T höll mig sällskap hela natten.

Men jag har inte sovit så mycket inatt, vaknat mycket till och från så idag är jag trött. Men det blir kanske bättre när jag kommer ut i kylan och ska vandra ned till jobbet. Ikväll kommer T igen för att hålla mig sällskap, om jag inte åker in till honom i stan, myspys. :-) och vad som händer imorgon och resten av veckan återstår att se, vet bara att jag jobbar hela veckan förutom imorgon då.

Nu ser jag att jag måste göra mig iordning också!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback