Gårdagen var fin den!

Efter en värktablett under kvällen och fint sällskap så var jag på mycket bättre humör. Huvudvärken kom inte tillbaka förrän jag skulle lägga mig, och jag tror att det var då baksmällan slog till också. Men oj vad kul jag hade. Var mycket folk på förfesten hos Lisa och Emma och det var något som gjorde mig glad. Alla trevliga människor, som brydde sig om! <3

Utgång och inträdet var gratis, tack och lov för det för jag får inte min lön förrän på måndag. Dansa dansa hela kvällen och jag hade tokigt kul även fast det kanskei nte var allt för mycket folk ute. Fick prata spanska med en kille i baren också som var från Barcelona, det var riktigt trevligt. Och han sa att jag pratade grymt bra, haha.

Men men, nu är jag hos Lisa och Emma igen och vi ska väl kika lite på grey's innan vi drar till Coop eller något och köper lite caandy.
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback