strålande vintersol

Sitter i soffan med solen i ansiktet, den värmer sådär smekande skönt. Och det känns verkligen att det är en vintersol, tycker inte ni att det känns olika när på året solen lyser? Ska snart bege mig ut i solen och njuta lite till av den när jag går till bussen.

Blir en hemmadag i Stigtomta idag, ska ut och springa hade jag tänkt och sedan blir det att pyssla medl ite olika saker. Får se vad jag hittar på. Vet inte riktigt vad som händer ikväll heller, men något skoj hoppas jag på. Sugen på den där burken Ben & Jerrys som ligger i fryser hos Tommy, haha men den kanske jag kan ta till helgen med honom? Muuums

Göra mig iordning nu kanske, ska ju ändå gå om tre kvart.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback