Lördag?

Redan lördag igår? Denna vecka började ju precis!? Men har haft ännu en toppenvecka med de fina människorna runt om mig. Igår var det också utgång som sagt. Förfest hos Lisa, lite småkalas för att Emma fyller imorgon. Blir mer födelsedagsfirande då också! :)

Men det var kul igår, förfesten var great och jag hade det riktigt bra och bara njöt av varje sekund. Jag kan med ärlighet säga att jag känner mig så otroligt lycklig nu förtiden. Av många många anledningar, men mycket handlar om den närhet jag får från personerna runt mig. DE tillför så mycket hos mig, så kärlek till er (ni vet vilka ni är) <3

Krogen blev det sedan också och oj vad vi dansade! Drinkar och glas flög hejvilt, hattar och kepsar byttes från huvud till huvud och mina shuttershades åkte iväg på vift men återfanns senare under kvällen. (Tack och lov för det_) Men det blev inte heller allt för sent då jag och Tommy åkte redan runt ett tiden, men det var mest för att vi båda var trötta och ska jobba idag. Han har redan åkt iväg och jag väntar på bussen som går om en halvtimme, så jag ska snart också iväg.

Ikväll blir det lite middag med familjen och vänner, fira mamma ännu en gång. Så det blir nog trevligt, får se om jag kanske hittar på något efter middagen?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback