Händelserik Fredag

Oj vilken fredag! Varit ute och farit hela dagen. Bl.a. har vi kört fast med en sjukt stor bil i diket... Tommy, stackarn, höll på i över en timme för att få loss oss och jag fick inte hjälpa till. MEn tillslut kom en snäll person och hjälpte oss och då var vi loss på fem minuter.

Fixat en hemlig grej som Tommy köpte idag, vad det är berättar jag efter Chile. Men det blir skitbra! Sedan har det varit förfest här och snart ska vi bara ta det lugnt och sova. Ska ju upp sjukt tidigt imorgon, runt halv sju eller så.

Men allra först så måste jag betala lite räkningar och fixa det sista för morgondagen. Kommer bli kul och spännande, men oj vad jag kommer sakna! <3

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback