första gången på länge...

som jag är riktigt uttråkad faktiskt. Inte varit det på flera dagar/veckor. Det är också första kvällen på jag vet inte hur länge som jag är utan både Lisa, Emma och Tommy...! Gosh.... Därför jag är så uttråkad? Vi brukar ju alltid ha kvällarna planerade med något skojigt hittepå. Men nu är Lisa, Emma och Viktor på väg till Åre, Tommy är i sthlm och jag är i Slöddertälje.

Hinner inte träffa Lisa&Emma och Viktor innan jag drar till chile heller, så kommer inte träffa dem på över en månad. Men gulliga Lisa har sagt att hon minsann tänker hämta mig på flygplatsen. <3 Saknar dig redan massor vännen min.

Kommer sakna Tommy massor också när jag åker, vad ska jag ta mig till utan er?! Tre veckor i Chile får gå fort, detk ommer gå fort. Haha, jaja!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback