För det är fredag!

Vaknade ganska tidigt imorse, solen lyste ju och det såg härligt ut utanför. Tyvärr så fick jag vakna upp själv i sängen men fick senare frukostsällskap av Lisa som kom över. Så nu har vi lirat lite Dj Hero, käkat frukost och snackat lite om allt möjligt.

Ååh Mys-Lisa makes me happy, tjejen jag har kul med och som jag tror att jag aldrig skulle kunna ha en fight med heller för den delen. Love that!

Våra planer för idag är tomma, väntar i princip på att bror ska komma till Nyköping så jag ska möta upp honom på stan. Ska hinna ned på stan också och handla stay-ups till ikväll tror jag. Då är det fest, gryymt! Fast imorgon jobbar jag så det blir en lugn kväll, börjar iof 13.00 så det är en kort dag.

Men nu ska jag och Lisa dra vidare, göra oss iordning och spirnga ned på stan.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: lisa

Livet leker verkligen med oss just nu... Och london, sällan sett emma så göad som hon blev igår, det var vackert.:P Betyder också att vi är bra vänner. Hihi.



Jag vill aldrig hoppa/ramla ner från dom här molnen jag svävar på just idag.

2010-02-06 @ 19:15:31
URL: http://feliciahogboms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback