Bjuden på frukost

Idag vaknade jag ganska sent, blev rätt sent igår också tror jag, är inte riktigt säker på när vi somnade men tror det var efter ett. Men men, fick mig en rejäl sovmorgon även fast jag trodde att jag inte skulle kunna somna om när Tommy drog till jobbet, men det gjorde jag efter ett tag.

Blev i alla fall bjuden på frukost av Lisa, mycket trevligt tycker jag! Så jag vandrade hem till henne och vi hade frukostsällis då. Ägg, mackor, salami, oboy och risifrutti. Smaskens!

Vet inte riktigt vad som händer idag, vi ska nog bara ta det lugnt, ha filmdag eller liknande. Får se om jag åker till tälje eller ej... Måste dit och hämta resväskan men orkar inte...

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: åsa

om du orkar kan du ju ta bussen till ett väldigt lantligt o mysigt ställe ;)

2010-02-08 @ 16:22:14
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback