Ännu en vinterdag

Snön försvinner nog aldrig i år, det är vad jag tror i alla fall... Eller just nu känns det i alla fall så när snön bara fortsätter att vräka ned och aldrig vill sluta. Men men, det förstör inte mina dagar ändå.

Idag vaknade vi upp sent, sooovmorgon! Brunch på Subwich med Tommy, Lisa och Emma. Mycket gott och jag är nästan fortfarande mätt. Sedan blev det fika på Latte. Nu befinner jag mig hemma hos Lottis, vi har precis förberett middag och ska ha middagsmys här ett tag. Blir bakad potatis med egen räkröra, sparris med olivolja och mozzarellaost som ska in i ugnen och en god grönsallad till! MUMS!

Sedan ikväll blir det ännu mer mys inne i stan med Dexter tittande och chill. Skön och lugn dag i snöovädret med andra ord.

Nu ska jag vara social med Lottis.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback