Upptagen med annat

Nu under julhelgen har jag inte bloggat något alls, och det är för att jag varit upptagen med annat. Tyvärr. Juldagen städade jag i princip hela dagen och förfesten började runt 17-18 med fina tjejer. Hade en riktigt rolig kväll ute och jag är nöjd till tusen.

Igår vaknade jag väl ganska skapligt och sedan plockade jag lite efter förfesten, för att sedan ta mig till södertälje och träffa familjen här. Vi kikade på film och bara umgicks och kvar är jag här nu.

Hade svårt att somna inatt och somnade inte förrän runt tre-tiden, så idag är jag galet trött då jag vaknade runt halv tio också. Saknar min sambo, nu nr jag inte är hemma. Men ska försöka hitta på något i snön idag. Träffa lite gamla vänner, kanske kika in mellandagsrean osv.

Hoppas ni klarar er utan en konstant blogguppdatering och har fullt upp med mellandagsrean ni också!

Puss o kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback