sista julförberedelserna!

Julafton imorgon, pirrig som jag är, så ska jag fixa de allra sista julklapparna inför morgondagen. Har väl två-tre kvar egentligen, men vet bara vad jag ska köpa till en av dem som är kvar. Kluurigt som tusan det där alltså! Ska i alla fall pyssla lite idag och jag tror nog jag precis, i skrivande stund, kom på vad jag ska köpa till nr 2 också. Blir något egentillverkat.

Bara bror kvar då, vad ska man hitta på till honom? Någon som har förslag på vad man kan ge till sin bror på 19 år som egentligen aldrig vill ha några presenter.

Sedan är det bara tt städa det sista så är jag klar inför imorgon. Ska fota den supergoda chokladkakan jag gjorde igår också.

Vad gör ni dagen innan julafton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback