Oj oj, vilken dag

Det blev inget gym för mig imorse, istället hade jag snö- och bilkaos. Usch alltså vad jag kommer bli duktig på att köra bil efter den här vintern... Lärorikt minst sagt! Hände dock mindre roliga saker när jag var ute på vägarna. Bl a så blev jag och maami påkörda bakifrån när vi var påväg ut i en rondell, snubben bakom kunde inte bromsa och bara gled rakt in i oss. Men det gick bra, det gick så fort och ingen av oss uppfattade riktigt vad som hade hänt. Tur med bilen också då det bara blev en liiiten liten repa!

Sedan har jag bara legat hemma i soffan och faktiskt inte gjort ett dugg! Spelat lite på datorn, kollat fem avsnitt av Gossip Girl från säsong tre (Gaalet spännande och mother fucking drama) och nu håller jag på med maten. Idag får det bli något jag aldrig provat på att laga förut, nämligen gryta!

Och snart snart kommer min älskade Mr T hem också, pirrar i magen på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback