Julförberedelser och mys

Jag och lillebror har gett oss på en svår uppgift, är väl snarare jag då han tröttnade ganska snabbt på att hjälpa till. Vi ska inte bygga ett pepparkakshus, utan något mycket mycket bättre! Kan ni gissa vad det blir för något? Kommer självklart vara gjort i pepparkaksdeg, så gissa gissa gissa!

Har lite Julmys hemma hos mamma också, bakat massa pepparkakor hittills, ätit alldeles för mycket pepparkaksdeg känner jag nu också. aaj min mage!. Och snart ska vi nog koka knäck och äta lite lunch. Myspysigt!

Och gissa vad vi ska göra för skapelse!!  Den som gissar rätt kanske får ett litet pris i form av en länkning skulle vi ju kunna säga. :-)

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- INGEN ANING DU !

2010-12-18 @ 14:50:57
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback