Fäääärdig!

Yees, då har jag handlat de sista julklapparna, väntar på den allra sista som skulle ha kommit med posten under veckan men verkar som den uteblivit... Så med lite tur kanske den kommer direkt efter jul och det är ju ändå efter jul som jag behöver just denna julklapp.

Blev två väldigt intressanta böcker till brorsan, kanske tråkigt att ge honom böcker i år igen. Men han gillar att läsa och uppskattade förra årets böcker väldigt mycket!

Nu ska jag bara slå in alla klappar och kanske hitta på ett eller annat julrim, hehe. Hoppas på att bror kommer hem idag också, skulle vara väldigt mysigt att umgås lite med honom.

Nu vidare till julstöket igen!

Kommentarer
Postat av: sara

hehehehh ;)

Det är okei, är sjuk såhär till julafton :(

Men annars mår jag toppen! Jo vars, inget speciellt som händer... familjen bor kvar i västerås så ska fira med min sambos familj och det kommer bli trevligt :)

Själv då?

2010-12-23 @ 17:39:02
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: sara

heheheh vad söt du är :)

Nej jag kommer från västerås. Född och uppvuxen där men flyttade hit för ett år sedan ungefär pga kärleken :)

Jag och pojken bodde i lägenhet vid perioden men flyttade för några månader sedan till hus på landet.

Han ärvde huset för ett tag sedan och vi renoverade hela sommaren och flyttade hit :)

så numera bor vi mot oxelösund... djursvik heter det :)

2010-12-23 @ 19:44:45
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: mycket mys med lov! god jul :)

2010-12-23 @ 23:08:37
URL: http://emelienaathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback