dag 8 - Min Tro

Las Cosas pasan por algo - Allt händer av en anledning. Något jag står fast vid dagligen, det är det jag tror på för att kunna kämpa vidare under mina sämre dagar. Tro behöver ju absolut inte handla om andliga och religiösa ting, utan för mig handlar det främst om att hålla fast vid något man själv vill tro på för att kunna hålla huvudet högt. Kunna leva sitt liv och kämpa sig igenom det tuffa och det som inte funkar som man vill att det ska.

Jag har väl varit med om en del i mitt liv men det var efter Chileresan som jag började tänka mer och mer på mitt motto - min tro. Efter de händelser som var där har jag insett att saker faktiskt händer av en anledning. Men vad hade hänt om jag valt annorlunda? För jobbigt och svårt att tänka så egentligen. Lite dumt kanske, då man egentligen aldrig kan få svar på det? Det är viktigt att tänka på nutiden, inte fördjupa sig allt för mycket i det förflutna och välkomna framtiden!

( Och för er som missat, här är listan )

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-07 @ 08:04:16
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback