Dag 7 - Min bästa vän



Min bästa vän skulle jag kunna säga även är min stora syster. Eller jag vill kalla henne stora syster. Lottis, hon är ett par år äldre än mig och har alltid funnits hos mig sedan födseln. Men det var inte under min födsel som hon kom till familjen, utan det var långt tidigare - så hon har varit en av familjen länge.

Lottis är den personen som alltid har ställt upp, funnits där för mig, jag kan prata med henne om allt, hon lyssnar och förstår. Vi har rest till Chile tillsammans, där vi fick uppleva ett helt nytt land för första gången tillsammans.

Så tack så enormt mycket, Lottis, för att du alltid finns där hos mig. För att du alltid förstår. Älskar dig syster!

- Dag 7, min bästa vän -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback