Dag 23 och 24 – Det här får mig att må bättre och gråta

Jag kör med en dubbel idag, de två senaste som jag missat de två sista dagarna! Det här får mig att må bättre och det här får mig att gråta.

Vad som får mig att må bättre är mycket, men att komma på något specifikt sådär är lite svårt. Jag glädjs gärna av det lilla, kan vara små värmande ord eller en kram av min älskling. Eller när man besöker mormor och morfar tillexempel, de två söta människorna får mig att skratta väldigt lätt med sina roliga påhitt och kommentarer. Eller när jag umgås med familjen överhuvudtaget, det får mig att må bättre.

Och det som får mig att gråta då... Hm, jag är väl en väldigt känslosam person, och då menar jag att jag är som en öppen bok när det gäller känslor. Är jag arg så märks det (händer sällan) är jag glad så lyser det, är jag ledsen så märker nog alla det också.

Jag kan gråta av The Green mile men jag gråter också när jag blir sårad på något sätt. Kan till och med gråta när jag hör en fantastisk låt.

Så det är vad som får mig att gråta men också det som får mig att må bra.

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Kan också gråta till en fantastisk låt, så ja förstår dig=) Ibland kan d vara skönt att gråta=)

2010-12-24 @ 02:32:32
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback