Dag 20 – Den här månaden

December - en av de vackraste månaderna tycker jag! Det är ljus i nästan allas fönster, det är mycket snö och stora snöflingor som trillar från himlen. Och vad har jag gjort denna månad?























Har äntligen kommit igång med träningen och tränat en hel del denna månad, dock blivit sjuk så haft ett uppehåll på en vecka. Fotat bebisar, mig själv, bilar och själv blivit fotograferad. Myst och njutit med vänner och min älskling, hälsat på familjen. Varit i Norrköping osv.

Lyssnat en hel vecka på radio, nästan 24/7 och bidragit med pengar till musikhjälpen, som avslutade sin vecka med över 12 miljoner!!

Men framförallt ätit supergod mat! Jag älskar maat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback