Storstädning

Vet att jag är dålig på att uppdatera nu förtiden, både med bilder och text. Kan inte riktigt leverera som jag vill, då jag jobbat en hel del och sysslat med annat när jag varit tidigt (mer jobb), Så jag ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande, men jag hoppas det kommer en tid snart då jag får tillbaka inspiration för att fota privat. Eller inspirationen finns, helt klart. Det som saknas är bara att jag ska ta mig tiden till att fota.

Men nu blir det storstädning i lägenheten i alla fall. Var ett tag sedan jag verkligen städade ordentligt från grunden, så det får bli idag innan Tommy kommer hem från mötet. Får se hur långt jag hinner innan han är hemma, vem vet han kanske överraskar mig?

Men dammat hyllor, vikt ihop tvätten och småplock är färdigt. Nu är det bara sängen, golven och annat småplock kvar! Toan och köket självklart också, men det kommer.

Måste fota bullarna också, oj oj, innan vi har ätit upp allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback