Mysdag idag, javisst!





Först och främst vill jag tacka mormor för att hon kört runt med mig idag. Varit riktigt mysigt och till stor hjälp. Så tack älskade mormor för idag! Hon visade mig även ett café i Oxelösund med god sallad, som inte var allt för farligt dyr då de vägde upp hur mycket man hade på tallriken så fick man betala utefter det! (coolt!)

Sedan kom min papi och farmor förbi. Pappa skulle hjälpa oss med lite elgrejer i lägenheten, sedan åkte vi runt på tur och jag har även bjussat på maten jag lagade. Haft en riktigt trevlig helkväll tillsammans med familjen. Skrattat massor och njutit för fulla muggar.

Nu blir det att kika på Entourage och imorgon är jag lite ledig, och Tommy också. :-)

So long!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: tack! :)

jo jag är självlärd

2010-08-11 @ 11:05:53
URL: http://enord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback