fram och tillbaka

Halle-lå på er!

Ursäkta de få inläggen, men har varit både flitig och extremt upptagen känns det som. Igår var det jobb halva dagen, och under eftermiddagen var jag på stan en snabbis och sedan hem, slipa väggar, småstädade och lagade mat. Idag hade jag körlektion kl. 7.45 på morgonen, härligt härligt! Så en morgonpromenad blev det på det, fick också ett snabbt samtal om en fotografering jag var tvungen att göra, strax innan det skulle bära iväg till Trosa för fotograferingar där.

Stressat fram och tillbaka, och nu ska jag väl fortsätta lite med det. Genom att städa snabbt hemma och göra det fint innan Tommy kommer hem.

Tack också idag mormor för den goda lunchen du bjöd på. Blev lunch på Fina Fisken i Trosa. Mycket gott och vi pratade länge om rätten vi åt, för det smälte verkligen i munnen.

Men nu ska jag städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback