En ledig dag

Vaknade för ett tag sedan och har under morgonen bokat in lite beställningar. Kul kul! Funderar på om jag ska ut och jogga nu också, medan Tommy fortfarande sover. Han får väl passa på nu när han också är ledig idag, haha. Vad som händer idag, vi ska väl handla hem lite viktiga saker till lägenheten, sedan kanske jag ska bli fotograferad och så måste jag till Stigtomta och övningsköra.

Vad det var för viktiga saker vi skulle handla kommer jag inte riktigt ihåg just nu men jag vet att Tommy hade en idé så han lär väl komma ihåg det, förhoppningsvis.


Bilden tog jag igår när jag befann mig i Trosa och ja jag vet att den är väldigt sne, men jag gillade den ändå.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Tackar :D

2010-08-11 @ 11:55:21
URL: http://veendeelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback