En härlig morgon!









Även fast jag vaknade runt 6.45-07.00 så har jag haft en härlig morgon och känner mig någorlunda pigg ändå. Började med en långpromenad genom hela centrum för att övningsköra, vilket gick bra. Sedan en vidare promenad för kompletterings-foton som jag inte kunde ta igår. Vidare igen och gick förbi Nyköpings ån där jag stannade och fotade lite också. Äntligen har jag handlat bröd på Mekkas Konditori också. Ett supergott surdegsbröd, småfrallor för 7kr/st.

Så köpte hem lite frukost och så myste jag och Tommy på balkongen under morgonen. Var ute och gick i totalt en och en halv timme. Superhärligt!. Imorgon blir det en lång cykeltur tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback