Valborg!

Nu lämnar vi April för detta året, tack så mycket det har varit mycket trevligt! Hahaha, ja jag har ju faktiskt hunnit fylla 20 år och det känns fantastiskt. Nästa 20-åring på listan är Lisa som fyller om elva dagar bara!

Men det är i alla fall dags för sista april innan vi stiger in i maj-månad, sommar snart alltså! Och Tommy sa till och med att det var 23 grader varmt ute igår, då kan man verkligen prata om sommar. Vi kunde till och med sitta ute på balkongen under natten utan att frysa.

Men idag ska jag ut på jobbjakt, ned på stan alldeles strax och så, sedan blir det jobb som gäller resten av eftermiddagen. 14-20.15, känns lite segt med tanke på att alla ska iväg och festa tidigt idag. Men jag kommer igen, ska visserligen ta det lugnt för jag jobbar helgen och är inte sådär intresserad av att bli aspackad bara för att det är valborg.

Så lite vin blir det för min del.
Nu ska jag göra mig iordning.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback