Frukost hos Lisa

En efterlängtad frukost hemma hos Lisa, var ett bra tag sedan jag kunde umgås med tjejen och jag är glad som fan till att jag äntligen fick göra det.

Äggmackor, risifrutti och te till frukost, härligt härligt. Och en underbart skön vårsol som lyser. Kan det bli bättre? Snart ska vi iväg till Lottis också och fika lite med cupcakesen vi bakade igår. Kan det bli en mer värd förmiddag eller? Vandra på stan, njuta och bara leva.

I eftermiddag är det jobb som gäller, resten av kvällen också. Ett pass mellan 14-20.15. Inte farligt långt och tiden brukar kunna gå fort. Pengarna kommer ju ialla fall trilla in. Och jag är så sugen på att veta om jag får tillbaka något på deklarationen också, har fortfarande inte fått hem några papper om det. Är lite orolig att få behöva betala, men hoppas inte?!

Nu ska vi snart ut och vandra lite.
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anna

Som svar på frågan om burkarna, så tror jag att Tiger har butiker i Malmö, fast då är man ju ändå väldigt nära Danmark ;)

2010-04-08 @ 22:23:26
URL: http://www.annamittimaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback