Födelsedagsbarn!

Idag är jag födelsedagsbarnet eller vuxen kanske man ska säga? hahaha. nää vuxen är jag inte och tänker nog inte bli alldeles helt heller. Men men, har i alla fall haft en toppenhelg och idag ska födelsedagen firas lite mer.

Fyller hela 20 år idag, så självklart ska jag till systemet och köpa en flaska vin för att dricka tillsammans med god mat och EmmaLisa idag. Ska göra egen sushi och sedan baka för familjen som kommer hit ikväll. Men allra först måste jag städa och gå och klippa håret. Pyssla om mig själv lite och sedan handla lite för dagen.

Igår firades jag med familjen ute på restaurang med god mat. Var riktigt mysigt och trevligt och jag är glad för alla som kom dit. Även fast jag var trött och seg från lördagen så var det trevligt.

Och i lördags var  vi i Västerås och festade. Träffade vänner till Tommy och det var sjuukt kul! Hade en riktigt rolig kväll som var lite galen samtidigt. Men jag är glad att vi åkte och jag dansade som aldrig förr.

Foton från helgen kommer komma i nästa inlägg, men först ska jag göra lite viktiga saker, så som att städa lägenheten!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis tjejen!!

2010-04-26 @ 08:23:57
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Postat av: Cornelia Grape

Grattis!! Hoppas du får en super trevlig kväll med familj och vänner! Många Kramar Cornelia!

(Camillas dotter)

2010-04-26 @ 20:17:32
URL: http://www.pinkpriincess.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

GRATTIS :D

2010-04-27 @ 20:42:04
URL: http://pollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback