vad händer idag?

Idag har jag varit "ledig" eller jag behövde inte vakna tidigt för att åka någonstans,
men jag vaknade tidigt ändå och kunde inte somna om. Det är det som är
så skönt att sova här, jag har lättare att vakna.

Klockan åtta var jag uppe, satte igång en maskin tvätt och har ätit lite frukost.
Nu är radion igång högt men ska koppla in och lyssna på Spotify istället.
Om en timme ungefär skaj ag in till stan, gå där en stund och sedan
tar jag tåget till Sthlm. Blir plugg ikväll och jag ser faktiskt fram emot det
lite. Längtar mest till att få böckerna, för då känns det som om jag kan plugga
ordentligt. Men jag tror de kommer imorgon.

Hm, om jag skulle ta och göra mig iordning nu kanske?
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback